Main Menu

Oceń Urząd Starostwa Powiatowego w Wołominie

Facebooktwitterlinkedin

 

Do 30 kwietnia br. w Starostwie Powiatowym w Wołominie zostanie przeprowadzone badanie ankietowe satysfakcji klientów z usług świadczonych przez nasz urząd.

Badanie prowadzone będzie wśród klientów wydziałów: Budownictwa, Komunikacji, Spraw Obywatelskich (paszporty), Ewidencji Gruntów i Budynków.

Ankiety są anonimowe i dostępne będą w wymienionych wydziałach, w punktach kancelaryjnych Starostwa w budynkach Prądzyńskiego i Powstańców 8/10 oraz na stronie internetowej.

Opinie mieszkańców będą dla nas pomocne w opracowaniu programów zmierzających do podniesienia poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników Starostwa.

Zapraszamy mieszkańców powiatu wołomińskiego  do wzięcia udziału w badaniach i wypełnienia ankiety.

ANKIETA
BADANIE ZADOWOLENIA KLIENTA Z POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH

Szanowny Panie, Szanowna Pani!

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety. Badania ankietowe prowadzone są w celu określenia jakości pracy i usług świadczonych przez nasz urząd. Przekazane przez Pana/Panią opinie i uwagi są bardzo cenne, gdyż pomogą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi w urzędzie.

Zachęcam do wypełnienia ankiety
Starosta Wołomiński
Piotr Uściński

1. Z jakich źródeł korzysta Pan/Pani dla uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy?

  • Z Biuletynu Informacji Publicznej,
  • Z Kart usług,
  • Z informacji telefonicznej uzyskanej od pracownika Starostwa,
  • Z innych źródeł (jakich?) ………………………………………………………………………………………

2. Jak ocenia Pan/Pani dostępność informacji niezbędnych dla załatwienia sprawy?

  • Nie ma problemu z uzyskaniem informacji.
  • Trudno znaleźć informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
  • Trudno dodzwonić się do Starostwa.
  • Dostęp do informacji jest utrudniony ze względu na ……………………………………………………

3. Czy Pana/Pani zdaniem umieszczone w budynku Starostwa tablice i wywieszki informacyjne oraz oznakowanie pomieszczeń są wystarczające?

  • Tak.
  • Nie (dlaczego?) ……………………………………………….……………………………………..
  • Nie mam zadania.

4. Jak długo oczekiwał(a) Pan/Pani w kolejce na przyjęcie przez pracownika?

  • Krócej niż 5 minut
  • Od 5 do 15 minut
  • Od 15 do 30 minut
  • Dłużej niż 30 minut

5. Czy przy załatwianiu swojej sprawy uzyskał(a) Pan/Pani od pracownika wyczerpującą i zrozumiałą informację? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą)

1                     2                     3                     4                     5

6. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i kulturę obsługi pracownika załatwiającego Pana/Pani sprawę? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą)

1                    2                     3                     4                     5

7. Wniesiona przez Pana/Panią sprawa została załatwiona:

  • Niezwłocznie,
  • W ustawowym terminie,
  • Z przekroczeniem ustawowego terminu,
  • Nie wiem.

8. Jak ogólnie ocenia Pan/Pani swoje zadowolenie z usługi? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą).

1                      2                     3                     4                     5

9. Czy Pana/Pani zdaniem należy wprowadzić zmiany, które polepszą jakość usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe?

  • Tak (jakie?) …………………………………………………………………………….…………
  • Nie.
  • Nie mam zdania.

10. Czy napotkał/ła Pan/Pani trudności w załatwieniu sprawy?

  • Tak (jakie?) …………………………………………………………………………….…………
  • Nie.
  • Nie mam zdania.

Piotr Kaczorek
Rzecznik Prasowy Starostwa Wołomińskiego

Facebooktwitterlinkedin



(Następne wiadomości) »