Oceń Urząd Starostwa Powiatowego w Wołominie
Do 30 kwietnia br. w Starostwie Powiatowym w Wołominie zostanie przeprowadzone badanie ankietowe satysfakcji klientów z usług świadczonych przez nasz urząd.
Badanie prowadzone będzie wśród klientów wydziałów: Budownictwa, Komunikacji, Spraw Obywatelskich (paszporty), Ewidencji Gruntów i Budynków.
Ankiety są anonimowe i dostępne będą w wymienionych wydziałach, w punktach kancelaryjnych Starostwa w budynkach Prądzyńskiego i Powstańców 8/10 oraz na stronie internetowej.
Opinie mieszkańców będą dla nas pomocne w opracowaniu programów zmierzających do podniesienia poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników Starostwa.
Zapraszamy mieszkańców powiatu wołomińskiego do wzięcia udziału w badaniach i wypełnienia ankiety.
ANKIETA
BADANIE ZADOWOLENIA KLIENTA Z POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH
Szanowny Panie, Szanowna Pani!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety. Badania ankietowe prowadzone są w celu określenia jakości pracy i usług świadczonych przez nasz urząd. Przekazane przez Pana/Panią opinie i uwagi są bardzo cenne, gdyż pomogą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi w urzędzie.
Zachęcam do wypełnienia ankiety
Starosta Wołomiński
Piotr Uściński
1. Z jakich źródeł korzysta Pan/Pani dla uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy?
- Z Biuletynu Informacji Publicznej,
- Z Kart usług,
- Z informacji telefonicznej uzyskanej od pracownika Starostwa,
- Z innych źródeł (jakich?) ………………………………………………………………………………………
2. Jak ocenia Pan/Pani dostępność informacji niezbędnych dla załatwienia sprawy?
- Nie ma problemu z uzyskaniem informacji.
- Trudno znaleźć informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Trudno dodzwonić się do Starostwa.
- Dostęp do informacji jest utrudniony ze względu na ……………………………………………………
3. Czy Pana/Pani zdaniem umieszczone w budynku Starostwa tablice i wywieszki informacyjne oraz oznakowanie pomieszczeń są wystarczające?
- Tak.
- Nie (dlaczego?) ……………………………………………….……………………………………..
- Nie mam zadania.
4. Jak długo oczekiwał(a) Pan/Pani w kolejce na przyjęcie przez pracownika?
- Krócej niż 5 minut
- Od 5 do 15 minut
- Od 15 do 30 minut
- Dłużej niż 30 minut
5. Czy przy załatwianiu swojej sprawy uzyskał(a) Pan/Pani od pracownika wyczerpującą i zrozumiałą informację? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą)
1 2 3 4 5
6. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i kulturę obsługi pracownika załatwiającego Pana/Pani sprawę? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą)
1 2 3 4 5
7. Wniesiona przez Pana/Panią sprawa została załatwiona:
- Niezwłocznie,
- W ustawowym terminie,
- Z przekroczeniem ustawowego terminu,
- Nie wiem.
8. Jak ogólnie ocenia Pan/Pani swoje zadowolenie z usługi? (Proszę dokonać oceny w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ocenę najniższą, a 5 – najwyższą).
1 2 3 4 5
9. Czy Pana/Pani zdaniem należy wprowadzić zmiany, które polepszą jakość usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe?
- Tak (jakie?) …………………………………………………………………………….…………
- Nie.
- Nie mam zdania.
10. Czy napotkał/ła Pan/Pani trudności w załatwieniu sprawy?
- Tak (jakie?) …………………………………………………………………………….…………
- Nie.
- Nie mam zdania.
Piotr Kaczorek
Rzecznik Prasowy Starostwa Wołomińskiego