Main Menu

Konkurs dla zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki

Facebooktwitterlinkedin

Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza konkurs dla zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Ząbki na stanowisko podinspektor w Referacie Kadrowo – Płacowym.

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne,
  6. umiejętność obsługi komputera (system Windows, programy pakietu office),
  7. znajomość programu kadrowo – płacowego Optivum
  8. biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i kadrowych oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
  9. terminowość i sumienność w wykonywaniu zadań, dokładność i rzetelność,
  10. staż pracy 5 lat (w tym min. 2 lata na stanowisku związanym z obsługą kadrowo – płacową pracowników).

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego,
  2. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  3. wysoka kultura osobista, uczciwość, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia.

Zakres wykonywanych zadań:

  1. naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie akt osobowych pracowników,
  2. zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS,
  3. sporządzanie miesięcznych raportów i przekazywanie ich do ZUS,
  4. prowadzenie rozliczeń z ZUS,
  5. naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych,
  6. współpraca z Urzędem Pracy w zakresie organizowania staży dla bezrobotnych oraz zatrudniania pracowników w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych,
  7. składanie do Urzędu Pracy wniosków o refundację,
  8. znajomość programu Optivum i Płatnik,
  9. rozliczanie umów cywilno – prawnych,
  10. rozliczanie ryczałtów pracowników,
  11. sporządzanie sprawozdań do GUS,
  12. sporządzanie dla celów skarbowych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na poczet podatku PIT – 4; PIT – 8AR; PIT – 11; PIT 40.

Wnioski kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny,
  2. kopie świadectw pracy i ewentualnie opinie o dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane na danym stanowisku,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Zgodnie z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych

(Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji/konkursu jest Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.

Dokumenty należy składać osobiście, w zamkniętych kopertach lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „konkurs ofert pracy – podinspektor w Referacie Kadrowo – Płacowym” w terminie do dnia 17 kwietnia 2012 r. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ząbki. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ząbki www.bip.zabki.pl – oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Wojska Polskiego 10.

Informacja prasowa: UM Ząbki
Źródło: bip.zabki.pl 

Facebooktwitterlinkedin


« (Poprzednia wiadomość)
(Następne wiadomości) »