Main Menu

Dolcan: klienci wracają po drugie mieszkanie

Facebooktwitterlinkedin

Przywiązanie klientów do marki kojarzy się głównie z produktami z branży spożywczej, motoryzacją lub elektroniką, a to dlatego, że z markami tymi obcujemy na co dzień. Jednak także firma Dolcan, jeden z największych deweloperów mieszkaniowych, dostrzega wielu powracających klientów, którzy obdarzyli firmę zaufaniem, i kolejne mieszkanie wybierają spośród oferty aktualnych osiedli realizowanych przez Dolcan.

Banki, sieci telefonii komórkowej i towarzystwa ubezpieczeniowe cieszą się w Polsce największym przywiązaniem klientów. Jak pokazuje badanie Barometr Link 4 w ciągu ostatnich 4 lat tylko 10% badanych zdecydowało się na zmianę banku, 16% na zmianę towarzystwa ubezpieczeniowego, a 19% postanowiło zmienić operatora komórkowego*. Marka firmy deweloperskiej nie towarzyszy nam w codziennym życiu i wyborach, jak np. logotypy firm z branży spożywczej, kosmetycznej, telefonii komórkowej czy banku. Decyzję o zakupie mieszkania podejmujemy zazwyczaj przecież raz, może dwa razy w życiu. Stąd przywiązanie klientów do marki nie kojarzy się raczej z branżą nieruchomości. Jeśli już wystąpi o lojalności klientów decyduje wiarygodność dewelopera oraz jakość realizowanych przez niego inwestycji, a nie jak to często bywa w wypadku firm z innych sektorów, ich rozpoznawalność medialna.

Firma Dolcan, jeden z największych deweloperów mieszkaniowych, operująca na rynku od ponad 20 lat może się poszczycić dużym zaufaniem i przywiązaniem swoich klientów. Osoby które już raz kupiły mieszkanie u dewelopera wracają, gdy potrzebują nowego, często większego mieszkania. – W ciągu ostatniego roku odnotowaliśmy ok. 20 takich przypadków – podaje Anna Sitnik, zastępca dyrektora biura sprzedaży w Dolcan.

Wśród wielu przykładów przedstawiciele Dolcan podają klientów z Rembertowa, którzy kilka lat temu kupili mieszkania na osiedlu przy ul. Chruściela. W ciągu tego czasu powiększyła im się rodzina, i teraz nabyli większe 65 metrowe mieszkanie z ogródkiem na budowanym przez Dolcan osiedlu Rudy Rydz, też w Rembertowie. Podobną sytuację deweloper obserwuje w Ząbkach. Zauważalni są także powracający klienci z osiedla Bohaterów Warszawy w Ursusie.

Klienci pytani dlaczego nie zdecydowali się na osiedle budowane przez innego inwestora najczęściej podkreślają to, że są zadowoleni z pierwszego mieszkania jakie kupili w firmie Dolcan, doceniają jakość wykonania inwestycji oraz wiarygodność firmy, i jej wieloletni staż. – Mimo podniesienia standardów na rynku mieszkań kupowanie nowego M nadal bywa wielkim trudem i ryzykiem. Dlatego stawiamy na sprawdzonego dewelopera, który buduje z sukcesem od wielu lat. Gdy po raz pierwszy kupiliśmy mieszkanie od firmy Dolcan cała procedura przebiegła sprawnie i bezstresowo, a mieszkanie było bardzo dobrej jakości. Gdy powiększyła nam się rodzina bez wahania podjęliśmy decyzję, że kolejne kupimy też w Dolcan – mówi Zofia Małachowska z Ząbek.

Przy podejmowaniu decyzji o zakupie mieszkania dla klientów bardzo ważna jest wiarygodność firmy. Dlatego często zanim kupimy mieszkanie robimy wywiad wśród znajomych i rodziny na temat konkretnych deweloperów. Dolcan potwierdza, że wiele osób przychodzi do biur sprzedaży z polecenia znajomych lub rodziny, którzy już kupili lokal na osiedlach zrealizowanych przez Dolcan, i są z niego zadowoleni. Zjawisko to wyraźnie nasiliło się po kryzysie jaki dotknął mieszkaniówkę kilka lat temu. Osoby poszukujące nowego M boją się, by nie kupić mieszkania od nieznanego dewelopera bez renomy, stąd kierują się głównie rekomendacją bliskich.

Klienci wierni marce Dolcan mogą liczyć na dodatkowy bonus. – Każdy powracający klient może oczekiwać specjalnej oferty przy zakupie kolejnego mieszkania – zapewnia Robert Ziółek, dyrektor generalny Dolcan.

Deweloper docenia także zaufanie jakim obdarzają firmę osoby polecające. Z myślą o nich działa program lojalnościowy. Ci, którzy zachęcą do zakupu mieszkania na osiedlu Dolcan swoich znajomych lub rodzinę mogą liczyć na kupony rabatowe do hurtowni materiałów budowlanych oraz salonu meblowego.

*Dane Barometr Link 4: Polacy niechętni zmianom

Fot. Dolcan. Bezczynszowe osiedle Rudy Rydz – klienci chętnie kupują tu swoje drugie mieszkanie.

www.dolcan.com.pl

Facebooktwitterlinkedin


« (Poprzednia wiadomość)
(Następne wiadomości) »