Main Menu

Zarząd Powiatu Wołomińskiego zaprasza mieszkańców na konsultacje społeczne

Facebooktwitterlinkedin

ngo-main

Zarząd Powiatu Wołomińskiego serdecznie zaprasza mieszkańców Powiatu Wołomińskiego oraz organizacje pozarządowe działające na terenie Powiatu do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych w sprawie „Programu współpracy Powiatu Wołomińskiego z organizacjami pozarządowymi… na rok 2014”.

I etap konsultacji to zgłaszanie wniosków / uwag / propozycji zmian do załączonego projektu Programu współpracy… na rok 2014 oraz konkretnych propozycji zadań do realizacji w roku 2014 – prosimy o skorzystanie z „FORMULARZA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH”, który dostępny jest na stronie: //www.powiat-wolominski.pl/ (baner NGO / zakładka Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2014).

Projekt przyszłorocznego programu współpracy opracowany został na podstawie obowiązującego „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi… na rok 2013”.

Na podanej stronie zamieszczono także uchwałę Zarządu Powiatu Wołomińskiego w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie „Programu współpracy Powiatu Wołomińskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2014” oraz Kalendarz czynności związanych z przeprowadzeniem konsultacji społecznych.

Wnioski / uwagi / propozycje zmian dokumentu oraz propozycje zadań do realizacji w roku 2014 można składać w terminie do dnia 26 lipca 2013 r.

1) za pośrednictwem internetu: 

ngo@powiat-wolominski.pl 

wso@powiat-wolominski.pl

2) faksem: (22) 776-50-93,

3) pocztą na adres: 

Starostwo Powiatowe w Wołominie
Wydział Spraw Obywatelskich
ul. Prądzyńskiego 3
05-200 Wołomin,

4) osobiście w siedzibie Starostwa: pokój nr 27, tel. (22) 787-43-03 wew. 108, pokój nr 28, tel. (22) 787-43-03 wew. 104.

I etap konsultacji:

//www.bip.powiat-wolominski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=17451

Piotr Kaczorek
Rzecznik Prasowy Starostwa Wołomińskiego

Facebooktwitterlinkedin