Main Menu

Wyklikajmy plac zabaw dla dzieci

Facebooktwitterlinkedin
Plac zabaw NIVEA w Parku Miejskim im. Szuberta

Plac zabaw NIVEA w Parku Miejskim im. Szuberta

W roku 2012 dzięki 72365 kliknięciom wygraliśmy plac zabaw w akcji „100 placów zabaw na 100 lat NIVEA”. Nasze pociechy mogą się z niego cieszyć w Parku Miejskim im. Szuberta. Powtórzmy ten sukces w akcji „Podwórko NIVEA”. Miejsce przy Bukowej czeka.

Głosowanie rozpoczęło się 1 kwietnia i potrwa do 31 maja. Rywalizacja polega na głosowaniu (kliknięciu) na zgłoszoną lokalizację – w naszym przypadku na ulicę Bukową w Ząbkach – za pośrednictwem strony www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/podworko?dpl=deeplink-podworko. Klikać może każdy, nie tylko mieszkaniec Ząbek. Namawiajmy więc rodzinę i znajomych. Każdego dnia można oddać jeden głos (kliknięcie).

Rywalizacja składa się z dwóch tur. W pierwszej, trwającej od 1 kwietnia do 30 kwietnia do godziny 23:59:59, zostanie wyłonionych 20 Zwycięskich Lokalizacji  (o najwyższej liczbie kliknięć). Ich lista zostanie ogłoszona 1 maja. W drugiej, trwającej od 1 maja do 31 maja do godziny 23:59:59, zostanie wyłonionych kolejnych 20 Zwycięskich Lokalizacji. Ich ogłoszenie 1 czerwca. W sumie do wygrania jest 40 placów zabaw, w tym musi być nasz, ząbkowski! Jest o co się bić!

Bierzmy się do roboty! Przepraszam… do klikania! Czy mieszkasz bliżej czy dalej, czy będziesz korzystał czy nie, klikaj! Miasto nie sięga tylko do płotu posesji czy ogrodzenia osiedla. Moje miasto… to nasze miasto!

Nigdy nie byłem na placu zabaw w Parku Miejskim. Widziałem go tylko na zdjęciach z otwarcia z 2012 roku. A będę klikał, bo chcę mieć kolejny. Tym bardziej, że miasto z budową placów zabaw się nie spieszy, delikatnie rzecz ujmując, a dzieci przybywa. Urzędnicy twierdzą, że nie ma takiego zapotrzebowania: “brak postulatów mieszkańców w tym zakresie”. Jest jednak taka potrzeba. Udowodniliśmy to 2012, udowodnijmy teraz. Skoro nie możemy liczyć na inwencję naszych urzędników, weźmy sprawy w swoje ręce – dosłownie – i wygrajmy „Podwórko NIVEA”. Wspólnymi siłami, z pomocą „krewnych i znajomych królika”, damy radę.

W roku 2012 wygraliśmy niewiele więcej niż 72 tysiącami kliknięć. W roku 2015 z pewnością taka liczba nie wystarczy. Postawmy sobie za cel 100 tysięcy kliknięć w 30 dni. Dużo? Dużo! Możliwe? Możliwe!

Zróbmy współczesny „łańcuszek św. Antoniego” (starsi pamiętają co to było). Prośmy kolejne osoby o kliknięcia. Przypominajmy im codziennie. Angażujmy rodzinę i znajomych. Nawet tych… ze Świnoujścia, Leska i Turowa. Niech psiarze na spacerach ze swymi pupilami witają się codziennie pozdrowieniem „Kliknąłeś!”, „A kliknąłem, Szanowna Pani”. Niech matki pchające wózki z pociechami klikają na smartfonach „w biegu”, ojcowie przy zasłużonym, wieczornym piwie (może być na odwrót, by nikt nie zarzucił nam ugruntowywania stereotypów), uczniowie na dużej przerwie lub na matmie pod ławką. Nie ważne gdzie, nie ważne jak, oby był ważny klik,

Mieszkańcy i Przyjaciele Ząbek, dorośli i dziadki, duzi i mali, panie i panowie, myszy w dłoń! Klikajmy! Udało się w 2012, uda się w 2015!

PS. Chcesz prosto zagłosować skorzystaj z niebieskiego “przycisku” po prawej na stronie startowej zabki24.pl lub linku:

www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/podworko?dpl=deeplink-podworko

Facebooktwitterlinkedin


« (Poprzednia wiadomość)