Main Menu

Kto kupi prawa do nazwy ząbkowskiego stadionu?

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Kiedy “zniknie” nazwa DOLCAN ARENA z ząbkowskiego stadionu?

Burmistrz Miasta Ząbki informuje o możliwości dzierżawy, na okres od 2 do 4 lat, prawa do nazwy trybuny głównej na Stadionie Miejskim w Ząbkach wraz z dzierżawą powierzchni reklamowych na stadionie ( od strony boiska – 1,46 x 106,3 = 155,20m2, od strony basenu – 2,95 x 107,0 = 315,65 m2).
Oferty wraz z podaniem wysokości czynszu dzierżawy za rok oraz prawa do nazwy trybuny głównej na Stadionie Miejskim w Ząbkach, należy składać w terminie 7 dni od momentu ukazania ogłoszenia.
Miasto Ząbki zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków umowy z wybranym oferentem.
Szczegółowe informacje dostępne będą w Urzędzie Miasta Ząbki, pokój 28 lub pod numerem telefonu 22 5109 793.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres : Urząd Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, z dopiskiem „ DZIERŻAWA PRAWA DO NAZWY TRYBUNY GŁÓWNEJ NA STADIONIE MIEJSKIM W ZĄBKACH ORAZ WYNAJMU POWIERZCHNI REKLAMOWYCH NA STADIONIE MIEJSKIM” .

(ze strony UM Ząbki)

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin


« (Poprzednia wiadomość)